Samstag, 13. Mai 2017

3 Partymiezen

Hallo Ihr Lieben,

heute zeige ich euch eine Geburtstagskarte, die für meine Vorratskiste entstanden ist. Das Motiv "Partymiezen" ist ein Digistamp von Miezo. Coloriert habe ich es mit Aquarellstiften.


Das Papier sowie der Schriftzug sind aus einem Stanzblock vom Action.

Ich zeige meine Karte hier:
Seize the Birthday: "Creatures or Animals"
Hanna and Friends: #273 "Lasst uns Feiern!"
Penny's Paper-Crafty Challenge: #328 "Anything goes"
Fab 'n' Funky Challenges: #350 "Kids and Teenager Birthdays"

Ich wünsche euch ein schönes Wochenende.

Liebe Grüße
Daniela

Kommentare:

  1. Aren't those little images adorable. A 3 kitty party. Beautiful card! Thank you for sharing your talent at Penny's Paper Crafty Challenges.

    AntwortenLöschen
  2. Wwwwoooowww :-))) fabulous card!

    Thank you so much for joining our challenge at Fab'n'Funky! Good luck :-)))
    Troppo Stella DT

    AntwortenLöschen
  3. Those cute kitties made a great birthday card - thank you for joining us at Fab'n Funky.
    Alison x

    AntwortenLöschen
  4. Such a cute card. Love the papers and colors. Thanks so much for sharing with us at Seize the Birthday.

    AntwortenLöschen